و برف و برف و برف و برف

خرید بک لینک
یه جوری باشید که ته هرچیزی اگه درست هم نشد بگین من همه تلاشمو کردم، من همه کاری که برای رسیدن به اون اتفاق یا برای درست شدن اون رابطه یا برای پاره نشدن اون نخی که بینمون بود کردم.من همه همه خودمو گذاشتم براش .. و یاد بگیرید که اگه نشد دستمون و باز کنیم و دیگه اضافی براش تلاش نکنیم ،چشممون و باز کنیم و ببینیم دنیای اطرافمون رو ،یاد بگیریم مرز اخرین زور و رها کردن کجاست !

یک وقت هایی بعد از نشدن ها پافشاری الکی فقط خودمون و اذیت میکنه....

و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:44

ميدوني عشق فرامووش شده من

تنها جايي كه تورو مهربون مثل قبل يادم مياره ترمينال

دقيقا همين جاجلو در سرويس زنونه

هنوز نگاهتو يادمه هنوز از ذهنم نرفته

هنوز چشمو كه ببندم ميتونم تصورت كنم

ديگه هيچ جاي ديگه اي ازت يادم نمياد

كمرنگ شدي ولي هنوز اينجا زنده اي

انگار يه تيكه از قلبم هنوز اينجاست

و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:44

عشقق در لحظه پدید میاددوست داشتن در امتداد زماناین اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن استعشق معیار ها رو در هم میریزه دوست داشتن بر پایه معیار ها بنا میشهعشق ناگهان و ناخواسته شعله میکشهدوست و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:44

حواسم پرت ادم های پیاده شهر بود به بودنشان کنار هم به انهایی که دستهایشان محکم به هم گره خورده بودان هایی که با فاصله کنار هم قدم میزدند ان هایی که لبخندشان دل هر رهگذری را محو دنیای قشنگشان میکر و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:44

دلم میخواد ارت فرار کنم

از همه اون احساس عذابی که تو بودنت داشتم

خاطرات نمیمیرن اما باید خاطره بمونن

سمتم نیا بزار تو خاطراتم اروم بمونی

من اینی که هستم این حالی که دارم و دوست دارم

نمیخوام و نمیزارم هیچ کس خرابش کنه حتی تو

نمیخوام هیچ مردی به اسم عشق پاشو تو زندگیم بزاره و محدودم کنه اسیرم کنه دنیامو اشفته کنه

من اینجا دارم نفس میکشم

و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:44

بابا لنگ دراز عزیزم این روزها اصلا روز های خوبی نیستروزهایی که من گیج و مبهوت نظاره گر اطرافم هستم و نه از ادم ها نه از اتفاقات نمیتونم سر در بیارمبابا لنگ دراز عزیزم احساس میکنم از یه کره دیگه این و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:44

نگران من نباش...همه چیز روبه راه است...و من فهمیده ام بدون تو هم میشود زندگی کرد...حسابی جایت خالیست که ببینیدختر احساساتی و عاشق پیشه ی آن روزها مردی شده برای خودش!که هر روز صبح با عجله فقط دست و روی و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:44

آدم های زیادی را دیده ام که خسته اند خیلی خسته اندخسته چشم باز میکنند و کوله بار خستگی دیروز را روی دوششان میگذارند و ساعتها در راه اند اینقدر خسته اند که راهشان هم با اتوبوس سواری ولیعصر و صدای جوی و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:44

مدت های زیادیه مثل بچگی ارزو نکردم

ارزو از ته دل

که پولهامو بندازم تو قلک که بهش برسم

اما امروز ارزو کردم

یه ارزوی بزرگ

دقیقا شکل ارزوهای بچگیم

من یه تویوتا لندکروز کابین دار ارزو کردم که تو کابینش و قفسه و مبل بچینم و بشه خونه سیارم

میدونم که میخرمت به همین زودی ها.....

و برف و برف و برف و برف...

ما را در سایت و برف و برف و برف و برف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:44

صفحه بندی